Опори амортизаторів одночасно виконують роль кріплення між амортизатором та підвіскою та демпферу, який гасить навантаження на ходову, створює первинну шумо- та віброізоляцію кузова.
Відповідно про те, що опора виходить з ладу, повідомляють глухі удари по кузову при наїзді автомобілю на якусь перешкоду.
Опора амортизатора складається з гумової прокладки та металевого підшипника. Стукати вона починає тоді, коли гумова подушка відшаровується від металу. Додаткові ознаки можливої несправності опори повʼязані зі спрацьованістю підшипника:
тріск опори або клацання пружини при обертанні керма;
скрипіння пружини підвіски;
погіршення керованості автомобіля в поворотах.
Сховати
Практика показує, що опори амортизаторів мають принаймні вдвічі більший робочий ресурс, ніж самі амортизатори. Рішення щодо заміни опор приймається за фактом їх зношення, після діагностики підвіски на вібростенді.
Ми маємо все, щоб виконати заміну опори амортизатора з гарантованою якістю: багаторічний досвід, регламенти виробників, спеціальне обладнання й інструменти, вибір надійних запчастин.