Це витратна складова підвіски: кульова опора поступово руйнується під впливом ударних навантажень та, якщо її недостатньо захищатиме пильовик, — від потрапляння в шарніри бруду й вологи.
Ознаки несправності кульової опори:
стукіт підвіски на нерівній дорозі;
скреготання та скрип маточини на поворотах;
виляння передніх коліс на прямій траєкторії руху;
нерівномірний знос покришок.
Сховати
Перевіряти стан кульових опор та їхніх пильовиків ми радимо під час щорічного планового техобслуговування. Зазвичай, якщо опора виходить з ладу на одному важелі, заміна симетричного механізму не потрібна. Виняток — якщо кульові опори не оновлювались понад 60 тис. км пробігу: тоді доцільно міняти механізми з обох боків.
Кульові опори, запресовані у важіль, з болтовим/клепковим зʼєднанням або чиє посадкове місце пошкоджене, замінюються тільки в зборі з важелем.