Контакти
Заміна кульової опори
Кульова опора — досить складний шарнірний механізм, який забезпечує рухливість зʼєднання важеля та маточини.
Докладніше
Це витратна складова підвіски: кульова опора поступово руйнується під впливом ударних навантажень та, якщо її недостатньо захищатиме пильовик, — від потрапляння в шарніри бруду й вологи.

Ознаки несправності кульової опори:
  • стукіт підвіски на нерівній дорозі;
  • скреготання та скрип маточини на поворотах;
  • виляння передніх коліс на прямій траєкторії руху;
  • нерівномірний знос покришок.
Сховати
Перевіряти стан кульових опор та їхніх пильовиків ми радимо під час щорічного планового техобслуговування. Зазвичай, якщо опора виходить з ладу на одному важелі, заміна симетричного механізму не потрібна. Виняток — якщо кульові опори не оновлювались понад 60 тис. км пробігу: тоді доцільно міняти механізми з обох боків.

Кульові опори, запресовані у важіль, з болтовим/клепковим зʼєднанням або чиє посадкове місце пошкоджене, замінюються тільки в зборі з важелем.
Заміна кульової опори
Записатись до Автосервісу 2992
Ми обслуговуємо такі автомобілі
Chrysler
Citroen
Acura
Audi
Bentley
Chery
Honda
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Lexus
Mercedes-Benz
MINI
Mazda
Jeep
KIA
Peugeot
Renault
SEAT
Opel
Nissan
Daewoo
Ferrari
Fiat
Dodge
Geely
Ford
Volkswagen
Volvo
smart
Ravon
Skoda
MG
Mitsubishi
Subaru
SsangYong
Toyota
Tesla
Suzuki
Porsche
Maserati
Maybach
Land Rover
Dacia
Chevrolet
BMW
Alfa Romeo
Записатись на заміну кульової опори
Записатись на діагностику
Інші послуги