Сталеві мають ресурс від 100 тис. км пробігу, виходять з ладу переважно через зношеність кульових опор чи сайлентблоків, корозію.
Вироби з легких сплавів значно вразливіші до пошкоджень від ударів (бордюр, яма, перешкода на дорозі), служать 50–60 тис. км пробігу.
Про те, що важелі несправні, водієві повідомлять скрегіт, стукання або скрипіння підвіски при наїзді на нерівність і крені кузова.
Сховати
Дефектний важіль підвіски напряму загрожує активній безпеці, бо погіршує маневреність автомобіля, його стійкість на дорозі. Крім того важіль, що погнувся або тріснув:
чіпляє й може пошкодити інші частини підвіски;
прискорює зношення шин;
порушує кути розвалу-сходження.
Щоб оцінити ступінь ушкодження важелів підвіски та сполучених з ними елементів, необхідна професійна діагностика стану підвіски. Оскільки заміна важелів потребує значного обсягу демонтажних робіт, часто буває доцільним поєднати цю операцію із заміною стабілізаторів, амортизаторів, кульових опор, пружин, сайлентблоків.
Замінити важіль підвіски можна тільки на оригінальну деталь або таку, що дозволив до використання виробник автомобіля.