Ходову частину автомобіля складають рама, балки мостів, підвіски та колеса, а ще допоміжні елементи: амортизатори, важелі, гальмівні блоки, кульові опори та інші.
Головні фактори появи несправностей ходової — стан дорожнього покриття та неякісні запчастини. Тому перевіряти ходову частину автомобіля бажано планово, двічі на рік або через 10–15 тис. км пробігу.
Типові сигнали про дефекти в ходовій:
підвіска стукає, гудить, брязкає;
є люфт та вібрація керма;
нерівномірно або дуже швидко зношуються шини;
автомобіль погано слухається керма, не тримає дорогу.
Сховати
Діагностика ходової проводиться в кілька етапів, від огляду на сервісному пості до перевірки електронними сканерами та тестування на вібростенді. Фахівці автосервісу інспектуватимуть:
стан складових підвіски, балок мостів, коліс;
справність амортизаторів, опорних підшипників, важелів й пружин;
кульові опори, наконечники керма;
стан гальмівних колодок, шлангів, дисків, барабанів;
герметичність гальмівної системи.
Загалом понад 80 параметрів залежно від конструктивних особливостей автомобіля.
Повідомте про ваш візит до нашого сервісу: на вас чекатимуть вільний пост, майстер та обладнання. Проведемо діагностику ходової частини швидко й уважно, порадимо, що та в які терміни треба відремонтувати, замінити, налагодити.