Робота сайлентблоків у підвісці — приймати навантаження й захищати зʼєднання основних деталей й вузлів, гасити вібрації та звуки, що передаються на кузов.
Сайлентблоки руйнуються поступово. Ознаки того, що їх час принаймні перевірити:
автомобіль «клює» при гальмуванні;
із затримкою виконує повороти;
погано тримає пряму траєкторію;
розхитується під час руху;
підвіска стукає;
кермо вібрує, обертається із зусиллям.
Зауважимо, що в деяких автомобілях з багатоважільною підвіскою замінити сайлентблоки можна тільки в зборі з важелем.
Сховати
Так само немає змоги замінити тільки шарніри, коли розбите їх посадкове місце або конструкцією автомобіля не передбачена заміна кульової опори окремо від важеля.
Операція із заміни сайлентблока копітка й відповідальна: потрібні спеціальне обладнання, якісний шарнір на заміну, дотримання технологічних вимог щодо запресування та затягування. На наших фахівців ви можете покластися.