Контакти
Заміна сайлентблока важеля
Робота сайлентблоків у підвісці — приймати навантаження й захищати зʼєднання основних деталей й вузлів, гасити вібрації та звуки, що передаються на кузов.
Докладніше
Сайлентблоки руйнуються поступово. Ознаки того, що їх час принаймні перевірити:
  • автомобіль «клює» при гальмуванні;
  • із затримкою виконує повороти;
  • погано тримає пряму траєкторію;
  • розхитується під час руху;
  • підвіска стукає;
  • кермо вібрує, обертається із зусиллям.

Зауважимо, що в деяких автомобілях з багатоважільною підвіскою замінити сайлентблоки можна тільки в зборі з важелем.
Сховати
Так само немає змоги замінити тільки шарніри, коли розбите їх посадкове місце або конструкцією автомобіля не передбачена заміна кульової опори окремо від важеля.

Операція із заміни сайлентблока копітка й відповідальна: потрібні спеціальне обладнання, якісний шарнір на заміну, дотримання технологічних вимог щодо запресування та затягування. На наших фахівців ви можете покластися.
Заміна сайлентблока важеля
Записатись до Автосервісу 2992
Ми обслуговуємо такі автомобілі
Chrysler
Citroen
Acura
Audi
Bentley
Chery
Honda
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Lexus
Mercedes-Benz
MINI
Mazda
Jeep
KIA
Peugeot
Renault
SEAT
Opel
Nissan
Daewoo
Ferrari
Fiat
Dodge
Geely
Ford
Volkswagen
Volvo
smart
Ravon
Skoda
MG
Mitsubishi
Subaru
SsangYong
Toyota
Tesla
Suzuki
Porsche
Maserati
Maybach
Land Rover
Dacia
Chevrolet
BMW
Alfa Romeo
Записатись на заміну сайлентблока важеля
Записатись на діагностику
Інші послуги