Виготовляють втулки з пружних матеріалів — гуми або поліуретану, й виробники визначають робочий ресурс цих ущільнювачів приблизно у 30 тис. км пробігу. Зношеність втулок напряму впливає на ходові характеристики автомобіля та безпечність водіння, тому, огляд цих елементів підвіски ми проводимо при кожному техобслуговуванні. Дефектність втулки помітна візуально: деталь стає жорсткою, витирається, тріскається.
Сховати
Скрипіння втулки, чутне під час їзди, — сигнал про критичний знос. Воно означає, що ущільнювач прилягає погано, вал стабілізатора в ньому обертається. Якщо негайно не вжити заходів, скоро доведеться міняти сам стабілізатор.
Коли втулка стабілізатора зруйнована або взагалі злетіла, ви почуєте вібрацію та стукіт підвіски. Це теж привід негайно звернутись до автосервісу — ми на звʼязку 24/7.
Першим етапом завжди є діагностика. Якщо потрібна заміна втулок стабілізатора, зробимо це оперативно та якісно.