Патрубки інтеркулера працюють під постійним впливом максимальних температур, високого тиску повітря, контактують з пальним та мастилом. Тож періодично зношуються та виходять з ладу, втрачають герметичність й підлягають заміні в середньому раз на 3 роки.
Свист з-під капоту та чорний вихлоп означатимуть, що патрубок інтеркулера зірвало. Але до критичної ситуації, звісно, краще не доводити. Тріщини у патрубках або розгерметизація зʼєднань дадуть про себе знати «запотіванням» деталі, значною кількістю плям мастила, запахом антифризу.
Для заміни патрубка інтеркулера важливо підібрати правильну деталь: що вона коротша, то більшим буде приріст потужності двигуна. Діаметр патрубка має відповідати швидкості повітряного потоку, який деталь пропускає через себе.
Сховати
Внесок досвідченого автослюсаря в заміну патрубка наддуву — уважна діагностика стану системи охолодження, кваліфіковане виконання операції з дотриманням усіх технічних вимог, перевірка герметичності.