Забруднений мастильний фільтр коробки-автомат не забезпечує потрібну пропускну здатність: тиск рідини в АКПП падає, коробка починає буксувати, працювати зі збоями, ривками.
В 90% АКПП мастильний фільтр розташований всередині й виготовлений з двошарового паперового фетру. Уловлює навіть дрібні частинки й має ресурс до 60 тис. км пробігу. Фільтр доцільно замінювати разом із оливою, бо він не підлягає повторному використанню.
На автоматах старого типу встановлені зовнішні металеві фільтри, які можна використовувати принаймні двічі (після ретельного промивання). Але металева сітка затримує забруднювачі тільки великого та середнього розміру: дрібні потрапляють у мастило, тож частіше доводиться міняти саму рідину.
Із зовнішнім та внутрішнім фільтром — в цих АКПП частіше замінюють тільки перший.
Сховати
Заміна фільтра в коробці-автомат проводиться в кілька етапів залежно від конструкції автомобіля. Зокрема, в АКПП без піддона картера, щоб дістатися фільтра, треба частково демонтувати трансмісію.
Завжди маємо в наявності оригінальні фільтри, рідини ATF, сертифіковані замінники, допоміжні елементи. Виконуємо заміну фільтрів АКПП з гарантією та в обумовлені терміни.