Контакти
Заміна фільтра АКПП
Забруднений мастильний фільтр коробки-автомат не забезпечує потрібну пропускну здатність: тиск рідини в АКПП падає, коробка починає буксувати, працювати зі збоями, ривками.
Докладніше
  • В 90% АКПП мастильний фільтр розташований всередині й виготовлений з двошарового паперового фетру. Уловлює навіть дрібні частинки й має ресурс до 60 тис. км пробігу. Фільтр доцільно замінювати разом із оливою, бо він не підлягає повторному використанню.
  • На автоматах старого типу встановлені зовнішні металеві фільтри, які можна використовувати принаймні двічі (після ретельного промивання). Але металева сітка затримує забруднювачі тільки великого та середнього розміру: дрібні потрапляють у мастило, тож частіше доводиться міняти саму рідину.
  • Із зовнішнім та внутрішнім фільтром — в цих АКПП частіше замінюють тільки перший.
Сховати
Заміна фільтра в коробці-автомат проводиться в кілька етапів залежно від конструкції автомобіля. Зокрема, в АКПП без піддона картера, щоб дістатися фільтра, треба частково демонтувати трансмісію.

Завжди маємо в наявності оригінальні фільтри, рідини ATF, сертифіковані замінники, допоміжні елементи. Виконуємо заміну фільтрів АКПП з гарантією та в обумовлені терміни.
Заміна фільтра АКПП
Записатись до Автосервісу 2992
Ми обслуговуємо такі автомобілі
Chrysler
Citroen
Acura
Audi
Bentley
Chery
Honda
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Lexus
Mercedes-Benz
MINI
Mazda
Jeep
KIA
Peugeot
Renault
SEAT
Opel
Nissan
Daewoo
Ferrari
Fiat
Dodge
Geely
Ford
Volkswagen
Volvo
smart
Ravon
Skoda
MG
Mitsubishi
Subaru
SsangYong
Toyota
Tesla
Suzuki
Porsche
Maserati
Maybach
Land Rover
Dacia
Chevrolet
BMW
Alfa Romeo
Записатись на заміну фільтра АКПП
Записатись на діагностику
Інші послуги