Поршневі кільця виготовляють зі сталі або чавуну підвищеної міцності, покривають зносостійким матеріалом. Тому працюють ці деталі досить довго — від 150 тис. км пробігу, але швидше виходять з ладу в умовах екстремального водіння чи використання неякісного мастила.
Вказувати на дефектність поршневих кілець можуть падіння ККД двигуна, сині вихлопні гази, збільшення витрат пального та мастила. Й ці проблеми з часом будуть поглиблюватись, а надалі робота двигуна зі зношеними поршневими кільцями спричинить руйнування дзеркала циліндра.
Аби достеменно впевнитись, що несправні саме поршневі кільця, ми проведемо заміри компресії двигуна. Крім того, необхідно буде перевірити стан поршневої групи та циліндрів: можливо, їм знадобляться розточка та хонінгування.
Докладніше
Сховати
Для кожного виду двигуна виробником передбачені кільця, які відповідають маркуванню поршня. Заміна поршневих кілець потребує уважності, акуратності та значного досвіду, тому має сенс доручити діагностику та ремонт професіоналам.