Нікелеві свічки запалювання мають ресурс до 40 тис. км. пробігу, платинові — близько 70 тис., іридієві — до 120 тис. км. Планову заміну свічок рекомендуємо виконувати одночасно із заміною мастила та/або котушок запалювання.
На потребу перевірити роботу свічок могуть вказати:
утворення на них попелястого або масного нальоту, лакових чи шлакових відкладень, сажового нагару;
оплавлення електроду;
коричневий колір ізолятора свічки та утворення на ньому тріщин;
пропуски запалювання;
падіння потужності двигуна й збільшення витрат пального.
Докладніше
Сховати
Ці ознаки не варто ігнорувати. Несправна свічка запалювання може спричинити детонацію, здатну перевантажити колінвал, шатун та поршень. Або призвести до перегріву й пошкодження каталізатора.
Для правильної заміни свічок запалювання необхідно обрати деталі згідно зі специфікацією автомобіля та використовувати спеціальний інструмент, щоб демонтувати свічку й затягнути нову з належним зусиллям. Некоректно встановлені деталі залишаться чинником ризику для справності системи запалювання, тому звертайтеся до фахівців.
Свічки запалювання замінюють не тоді, коли вони виходять з ладу. Щоб запобігти проблемам із запуском двигуна, детонацією та надмірною витратою палива, ці деталі треба тримати в гарному стані.
Якщо ми визначимо, що автомобілю потрібні нові свічки запалювання, знайдемо оригінальні деталі або підберемо надійні аналоги — за розміром, кількістю електродів, калільним індексом. Наші майстри мають досвід та інструменти, щоб професійно провести заміну свічок запалювання у двигуні будь-якої конструкції.