Шків колінвала передає обертальний момент від цієї деталі на інші механізми моторного відсіку. Вихід з ладу шківа може спричинити поломку власне колінчастого вала та повʼязаних з ним компресора й генератора.
Тому перевіряти стан шківа колінвала радимо під час кожного планового ТО, а замінювати деталь — одночасно з заміною приводного ременя (пробіг 90–120 тис. км).
Характерні ознаки несправності шківа колінвала: свистить приводний ремінь, у салоні відчуваються вібрації, шум або стукіт, частота якого змінюється відповідно до обертів двигуна. Ви можете помітити дефекти ременя, розшарування демпфера, підтікання сальника колінвала.
Сховати
Новий шків колінвала (зубчастий чи демпферний), передбачений виробником, можна одразу придбати з нашого складу, якщо діагностика підтвердить необхідність замінити деталь. Поставимо шків колінвала швидко та з гарантією.