Сальники клапанів захищають камеру згоряння від потрапляння до неї мастила з головки блоки циліндрів. Ці гумові ковпачки розраховані приблизно на 100 тис. км пробігу й найчастіше стають дефектними внаслідок експлуатаційного зносу або перегріву двигуна.
Через високу температуру гума втрачає еластичність й сальник може просто зіскочити з направляючої.
Головна ознака зношення маслознімальних ковпачків — сизий дим вихлопу в момент запуску двигуна, збільшення витрат оливи. Проте цей так званий масложор може мати й інші причини. Щоб виявити, що проблема саме в сальниках, простого огляду недостатньо — потрібний ендоскоп.
Сховати
Заміна сальників клапанів — копітка й відповідальна операція: щоб зробити все якісно, треба знімати головку блока циліндрів. Зазвичай є необхідність профрезерувати ГБЦ, очистити й притерти клапани.
Суттєвий момент — якість маслознімальних ковпачків. Оскільки робочі температури двигуна можуть сягати 120 градусів, потрібні оригінальні сальники або перевірені замінники. Ми допоможемо з вибором деталей й оперативно виконаємо заміну сальників.