Сальники піввісі виходять з ладу через знос і втрату еластичності, механічні ушкодження, дефект підшипника або надрив пильовика. Характерний прояв дефекту сальника — масна полоса під ним.
Своєчасна заміна зіпсованого сальника убезпечить ваш автомобіль від швидкого зношування підшипника піввісі та витрат на ремонт усього вузла. Також заміна цих деталей обовʼязкова при ремонті коробки передач, оскільки демонтований ущільнювач після повторного встановлення не здатний забезпечити повну герметичність.
Ми маємо запас витратних деталей, щоб підібрати сальник з надійного зносостійкого матеріалу відповідно до моделі вашого автомобіля.
Сховати
Рішення про заміну ущільнювача піввісі приймається за результатами перевірки технічного стану вузла. Завершується операція зі встановлення нового сальника також діагностикою: майстер перевіряє герметичність опресування й надає гарантію на виконану роботу.