Найчастіше в маточині виходять з ладу саме підшипники, які постійно витримують інтенсивні фізичні навантаження, перепади температур, контактують вологою, брудом, камінням та частинками дорожного покриття.
Крім того, з часом змащення в підшипнику вигорає і внаслідок тертя його ролики руйнуються.
Зазвичай підшипники «ходять» 100-130 тис. км пробігу, проте в нашій практиці були випадки, коли цей робочий ресурс виявлявся вдвічі меншим. Дефектність підшипників має відчутні прояви:
автомобіль гірше їде по прямій, погано маневрує;
люфт та ускладнення обертання коліс;
маточина сильно гріється, гудить, хрустить, стукає.
Сховати
Коли підшипник маточини виходить з ладу, колесо може просто заклинити. Тому гудіння автомобіля під час руху та навіть незначні ознаки погіршення керованості — привід невідкладно перевірити підшипники.
Для їх заміни потрібно демонтувати колесо та гальмівний механізм, маточину. В деяких автомобілях підшипник маточини йде в зборі з нею. Після заміни підшипників маточини наші спеціалісти перевіряють роботу підвіски, люфт кермового управління, розвал-сходження.